30 Mayıs 2014 Cuma

Bilemiyoruz

Bir yol var önümde. Yürümekle biter mi bilmiyorum.
Devam etmek geliyor icimden. Ama bir yanımda dur diyor. Gitme
o yol benim değil sanki.
Ne gece beni sahipleniyor.
Ne de gündüz...
Bilmiyorum ki tam olarak nerdeyim...
Kime tam ait
Kime tam sahip
Kime tam realist
Kime yalan sihirbazıyım
Herkese aynı davranmak mı doğru
Yoksa nabza göre şerbet mi
Hep iyi olmak mı
Yoksa arada kötülük de iyi midir?
Hakedenin yüzüne tükürmek midir önemli olan...
Herkese aynı şekilde davranip, iyi ile kötüyü ayırt etmemek mi
Ne çok soru var cevabını bilmedigimiz
Bilemiyoruz ki
Gençlik denen panayırı bile
Bir piç yalnızlığı ile yaşadı çoğu genç
Ve dost zannettikleri
Bir Bir kesti umut iplerini
Sonra tuttu ellerinden
Yalnızlık
Ve tek ışık icimizdeydi...
Aslında yalnızlık
Bizdik...
Bendim..
Benlik ve benin aşkıydı..
İçedönüştü..
Bir çok insanı s*ktirettik..
Belki biraz acı çektik ama
Biz gibi olmayan insanlar hep acı verdi bize. ..
Dilimi bilmeyenle konuşmuyordum artık
Fil yutmuş boa yılanı gösteremiyorum herkese
Çünkü Benim adım stylopunk(serseri kalem)
Küçük prens değil...


Posted via Blogaway

Hiç yorum yok: